mandag den 13. februar 2012

Mandag + Must have

Mandag!
Idag vågnede jeg kl 10:30. Derefter skulle jeg skynde mig en smule, jeg skulle nå at spise morgen mad, i bad, flade hår, og over til min farmor.Klokken 12:30 hentede min far min kusine og jeg og kørte os ned i biograffen. Som sagt igår skulle vi ind og se "Alvin og de frække jordegern" den var da cute xD.
Efter biograffen var vi på museum!! Der var et eler andte tema med dage. Vi malede et våben skjold og sådan, det var hyggeligt nok.
Jeg havde en god dag, håber også i havde en god dag:-)

Must have.

Jeg sad og søgte lidt på nogle hjemmesider om neglelak, hvor der dukker en hjemmeside op ved navn "Pricerunner" jeg kender godt den hjemmmeside, den er faktisk ret preaktisk! Her så jeg de her mega nuttede neglelakker.. Jeg må bare vide hvor de kan købes.. ogs selv om jeg bruger det hele op vil jeg stadig beholde de små beholdere:3














Her er de.. det er et mærke der hedder Eyeko:3

Kyyys michella.. Haul kommer imorgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar