søndag den 12. februar 2012

Hygge aften + Søndag!

Heej alle sammen:-)
Igår holdte jeg hygge aften for et par af mine bedste veninder:-)
De kom klokken 17:00 og tog hjem ca. klokken 22:30.
da vi havde spist så vi en film.. det var så lige den forkerte film men okay ;-D den vi så hed "After sex" Titlen siger alt.
Senere "legede vi" en lege kaldt "Jeg har aldrig" Det var mega sjovt. fordi der om en par sandheder frem!
Spørg vis i vil vide hvad det går ud på.
Her kommer lige et billed.











Søndag.
Idag skulle vi have besøg af familien. Vi var til middag over hos min farmor.
Min lille kusine på 7. skál være på ferie hos min farmor til onsdag. så jeg bliver populær de dage!
Imorgen "Mandag" skal jeg med hende i biffen.. og nej vi skal ikke ligefrem se Lærkevej, men istedet Alvin og de frække jordegern:-)

På onsdag skal jeg i Ikea med Sofie (Y) Og på fredag skal jeg i biffen med Line og Sofie, og der skal jeg så ind og se lærkevej:-D (Jubbbi)

Kyyys Michella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar