onsdag den 30. maj 2012

Sorry venner;-(

Hej:3 
Nu er det ved at være rigtig lang tid siden jeg har lavet et indlæg, derfor har jeg rigtigt meget at fortælle!
Vejret er begyndt at blive godt, så nu går det den rigtige vej mod sommer.
Jeg har ikke haft lysten til at blogge, fordi jeg ikke har et særlig godt kamera, men jeg har fundet ud af at min telefon har et ret godt kamera.
Jeg har fået nyt værelse, hvilket jeg er super glad for, jeg regner med at der kommer en video op på bloggen omkring værelset.
Jeg laver ikke youtube videoer mere, fordi jeg følte at jeg var 1 ud af rigtig mange der lavede videoer, hvilket jeg også var. Men jeg regner med at man kan uploade videoer direkte til bloggen. 
Jeg håber i vil begynde at "følge" mig igen her på bloggen, det vil jeg blive super glad for:-D


Her er lige et par billeder fra de sidste måneder:













Ingen kommentarer:

Send en kommentar