onsdag den 7. marts 2012

Hej peter!!^^

Ja hej peter eller noget.^^
Jeg elsker navnet peter det er nuttet:-)
Okay dagen idag har været træls og god!!<3 Jeg skulle om til min veninde Line og være sammen med hende og min bedste veninde Sofie:-) De havde begge to søgt ind på noget der hedder Elite skolen, som er en skole inde i byen hvor man kan søge ind vis man gerne vil noget mere med sin sport^^
Line kom desvære ikke ind men det gjorde Sofie!
Jeg havde tænkt det igennem mange gange hvad jeg skulle gøre vis begge flyttede skole, for jeg elsker begge piger MEGET højt^^
Min hverdag ville blive hvirkelig kedelig vis jeg ikke havde Peter og Ninja!!


Sofie du er og forbliver VERDENS ALLER BEDSTE VENINDE jeg elsker DIG.
Vi skal holde sammen lige meget hvad:*<3


Line jeg er ked af det på dine vegne at du ikke kom ind ^Men^ jeg er faktisk glad på mine egne vegne!! for Peter dig kan jeg godt li^^


Okay idag har jeg tænkt mig at lave et indlæg om min play liste på "Spotify"


1: Titanium -  David Guetta.
2: Glemmer dig aldrig - Svenstrup og Vendelboe.
3: Somebody that i used to know - Gotye.
4:One Direction - What makes you beautyful.
5:Freinds - Aura Dione.
6:One Direction - One thing.

Hej Hej nu vil jeg se "Tin Tin" Hi:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar