mandag den 27. februar 2012

Random indlæg

Rosie & Roses er et ret billigt mærke, som kan købes i Quintess. deres neglelakker koster kun 20 kr. og fås i rigtig mange farver!;-)

Mærket Fnug laver også neglelakker og kan også fås i quintess! de koster dog 50 kr. og er faktisk mindre end de andre.. jeg kender ikke til kvaliteten.

Ting jeg skal have købt...

1: solbriller xD.  Jeg syntes de er mega seje til når det bliver sommer. 50 kr.
2: Grå vans! jeg ved ikke helt om jeg skal købe dem men de er helt vildt søde. tror det var 100 kr.
3: 4 pak øreringe. de er super fine og søde. 25 kr.
4: Tank top. den er mega nuttet, og ville passe til en helt masse. 80 kr.
5: Denim shorts: Mega søde og perfekte til en sommer dag! 180 kr.
Alle tingene er fra H & M.




Farverigt kosmetik;)


Fra Højer: Gul mini Divided neglelak til kun 10 kr. Pink læbebalsam til 30 kr. Lilla øjenskygge til 20 kr. 
Pink mini Divided neglelak til kun 10 kr. Sød makeuppung til 40 kr. Appelsin formet lipgloss til 30 kr. Orange mini Divided neglelak til kun 10 kr. 


Håber i kunne lide dagens indlæg knus Michella:)<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar